Moro وبس !

عفوا ... سأعيش

بسم الله الرحمن الرحيم ...


يمكن انا اول مرة اكتب عن حاجه زي كدا ..


انا فرحان من جوايا جدا ... مش عارف حاسس اني طاير كدا ... ومش مصدق ... انا ؟؟؟


بجد ربنا يكرم واروح ... لان لا انا ولا معاذ صاحبي اللي رايح معايا مصدقين ...


اية دا ممكن .. اكون هناك ... سبحان الله ... الحمد لله انه اختارنا لنكون في هذا المكان الجميل ...


اسلم على رسول الله صلى الله علية وسلم ... واسلم على ابو بكر وعمر .. وكل دول ؟؟؟

مين ؟؟؟ انا ؟؟؟؟؟؟؟؟

سبحان الله ... واطوف حوالين الكعبه ... وامشي كدا واشوفها كدا عادي ؟؟؟!

انا نفسي مش مصدق ... اية دا ... وممكن اصلي ورا الشيخ الشريم والسديس ... و العجمي والحذيفي ...

مين انا ؟؟؟؟؟؟؟

يارب ننولها ... انا ان شاء الله مسافر يوم الاحد الجاي ...

وانا حابب احط صور المكان الحبيب ... عشان اجهز بصراحه للرحله ... وان شاء الله اما ارجع هحط الصور اللي انا هصورها هناك ان شاء الله ...

و انا عن نفسي هسمع اول مقطوعه بتاعت سامي يوسف اسمها "محمد" .... صلى الله علية وسلم ...

لنبدأ ...

مع صور المدينة المنورة ... والمسجد النبوي الشريف ...
































وهنا سيكون باذن الله تعالى السلام على حبيبي ... رسول الله صلى الله علية وسلم ...


ثم تكون الرحلة الى مكة المكرمه باذن الله تعالى ...












ودا باب الكعبة ... !
ودي من جوة .... ودي أول مرة اشوفها في حياتي ,... في الصورة دي !
يا مسهل يارب ... ادعولنا :)
سلام عليكم ...

4 التعليقات:

۩۝۩ Dr. Flavio ۩۝۩ 3 يوليو 2008 في 5:44 ص  

أول ما عرفت من معاذ يوم الإثنين بسفركم .. فرحت جدا

أتمنى لو كنت معكم .. ولكن لعنة الله على الامتحانات

المهم

هو أن تقرء مني السلام إلي خير الأنام -صلى الله عليه وسلم-

ولتدع لي يا عمرو أنت ومعاذ ولجميع من في كلية طب .. هندسه لأ ههههههههههههههههههههههههههههه

في الفتره دي محتاجين دعواتكم قوي قوي

ان شاء الله عمره مقبوله .. تروح وترجع بالسلامه

سلام الله عليك أخي الكريم

الفارس الملثم 3 يوليو 2008 في 9:02 م  

اكيد احساس رائع يا عمرو , ان شاء الله يتقبل الله منك , طبعا متنساس تدعيلي , انا فكرتك اهو ملكش حجه ..

ان شاء الله عمره مبروره وذنب مغفور

تحياتي
محمد

moro_wbs 5 يوليو 2008 في 12:54 م  

dr flavio

منور يا باشا ... وان شاء الله اسلملك على حبيبي وحبيبك صلى الله علية وسلم ...

وان شاء الله ربنا يوفقك وليك دعوة هناك ان شاء الله ...

وهندسة ... دول اكتر ناس محتاجين ادعيلهم ...

عايزيني ادعي الكلية تتحرق !

اهم من انهم ينجحوا ...

ربنا يكرمك يارب ... نورت ... وفرحتني جدا بكلماتك دي ..

moro_wbs 5 يوليو 2008 في 12:56 م  

الفارس الملثم

محمد باشا ... متقلقش مش ناسيك ...

وزي ما قلتلك ... سبحان الله ... يمكن ربنا قدر معرفتي بيك دلوقتي ... ودي حاجحه انا فخور بيها جدا ...

عشان تنول دعوة حلوة تحس بيها في حياتك ان شاء الله ..

وهسلملك على نبينا وحبيبنا صلى الله علية وسلم ...

نورت يا محمد ... وادعيلنا كدا ربنا يفتح علينا ..

About this blog

مدونتي هي صوتي ... هي منبري .. هي أنا !

صندوق الموسيقى


MusicPlaylist

ما برميش زباله في الشارع

Facebook Badge

من أحب أن أتابعهم !

لو بتدور على حاجه ... دور هنا :)