Moro وبس !

عفوا ... سأعيش

قرار ...

أنا قررت قرار مهم جدا وحيوي بالنسبة لي ...


هو إني أنجح السنة دي ...



دا قرار ..


أولويتي الآن هي أن أنجح هذا العام ...

أفعل كل ما أستطيع لأجل أن أنجح ...

أواجه هذه السنة الغريبة ... و أنجح ...

وبدأت المعركة .. وسأنجح بإذن وعون الله ...

12 التعليقات:

shaimaa samir 14 مايو 2009 في 7:38 م  

بالتوفيق

ادعيلى المشروع يكون راااائع


صراع الجمال والفكر

هكذا ساسمى التقييم معى
:)

moro_wbs 16 مايو 2009 في 2:31 ص  

shaimaa samir

يارب يكون مشروعك رائع جدا باذن الله ..

انا واثق من دا ....

وليكن صراع الجمال والفكر ..

موافق :)

تأثير الفراشة 16 مايو 2009 في 12:02 م  

إن شاء الله تنجح و بتفوق ، أعانك الله

بالتوفيق دائما

إنسان || Human 16 مايو 2009 في 5:44 م  

ربنا ينجحك ياعمور...
وترتب على الدفعة كمان ...
أزيك ياعمور عامل إيه...ذاكر كويس

غير معرف 17 مايو 2009 في 1:27 ص  

إبقى قابلنى

ها ها ها ها

أدم المهدى

:)

شق القمر 17 مايو 2009 في 4:56 م  

بالتوفيق يارب
الواحد عايزله قرار زى قرارك دا عشان يتهد يذاكر بدل ما نص السنة عدت ولا كانه بدا السنة اصلا
بس هى القرارات دى لها وقتها من كل واحد
وكويس انك تاخدها
بالتوفيق يارب

moro_wbs 17 مايو 2009 في 9:16 م  

تأثير الفراشة

اللهم آمين .. جزاك الله خيرا ...

moro_wbs 17 مايو 2009 في 9:17 م  

Hu-man

ارتب مرة واحدة .. هي عموما في ايدي بس انا اللي مش عايز :)

انا الحمد لله كويس .. ادعيلنا :)

moro_wbs 17 مايو 2009 في 9:41 م  

أدم المهدى

أديني قابلتك و هنجح ان شاء الله ...

فين الرسائل الايجابية ... :)

moro_wbs 17 مايو 2009 في 9:42 م  

شق القمر

الاهم من القرار هو تنفيذ القرار ...
ومن المهم ان يستطيع الانسان اختيار قراراته في اوقات حاسمه ..

ربنا يوفقك ...

vepoo 19 مايو 2009 في 5:07 ص  

وانا بضم قراري لقرارك .....
انا قررت انا كمان اني اثبت لنفسي , ولنفسي برضه ان انا اقدر اشيل مسؤولية القرار ده ... وانفذه ....
انا معاك يا ريس .... كلمة السر كتكوت يخويا ..
:):)

moro_wbs 21 مايو 2009 في 12:07 ص  

vepoo

يا قرارتك يا كتكوت :))))

ماشي يا عم .. يارب تقدر تنفذ اللي انت وعدت بيه ... ونقدر كلنا ان شاء الله ....

About this blog

مدونتي هي صوتي ... هي منبري .. هي أنا !

صندوق الموسيقى


MusicPlaylist

ما برميش زباله في الشارع

Facebook Badge

من أحب أن أتابعهم !

لو بتدور على حاجه ... دور هنا :)