Moro وبس !

عفوا ... سأعيش

توقف :(

توقف ..... توقف قلمي عن الكتابه ...

الكتابة الحقيقية ... أن أكتب ما أشعر به ....

جوايا احساس مش قادر أطلعه ....

ونفسي أطلعه ... لكنه بيهرب مني ...

أنا ممكن أكتب في أي حاجه لأي حد ...

لكن عندي أنا ... دلوقتي ... مش عارف أكتب ...

انا مبعرفش أكتب عغن نفسي الا لما أكون حاسس أوي ...

وانا مببقاش حاسس أوي إلا لما أتوجع ...

يبقى أنا لازم اتوجع عشان اكتب اللي جوايا ؟؟؟

عندك نصيحة ؟

broken pencil by sZXZ.

4 التعليقات:

! ! ! ! 20 يوليو 2009 في 5:30 م  

ممكن بدل ما تتوجع أوي ... تفرح أوي
:) و تطلع اللي جواك برده
و لا اييييييييييييييييييييه D:

moro_wbs 21 يوليو 2009 في 12:17 ص  

تصدق ما جربتش ... كان دايما هروبي للكتابه لما اتوجع ...

يمكن افرح اوي الكام يوم الجايين دول ... صدقني هحاول ...

لكني حاسس اني ناقصني حاجه ... حاجه مهمه بالنسبة لي , لكن مع ذلك هستمتع ...

وهدور ... مهو انا لازم اطلع ...

لازم :)

نورت يا مل* ... نورت يا دكتور :)

shaimaa samir 21 يوليو 2009 في 10:26 ص  

دائما الوجع والحزنيخرج الابداع

فرحت كثيرا ولم اكتب حرفا

ربما الاعتياد

ولكن لا ضير من المحاولة

فافرح وجرب ان تكتب!!

moro_wbs 21 يوليو 2009 في 4:03 م  

shaimaa samir

سأحاول ...

بالتأكيد سأحاول ...

لأنني يجب أن أغير ...

شكرا جزيلا على الرد ..

About this blog

مدونتي هي صوتي ... هي منبري .. هي أنا !

صندوق الموسيقى


MusicPlaylist

ما برميش زباله في الشارع

Facebook Badge

من أحب أن أتابعهم !

لو بتدور على حاجه ... دور هنا :)