Moro وبس !

عفوا ... سأعيش

بسم الله الرحمن الرحيم
.
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ...
.
ايوة اتأخرت ... وأنا ببص على التاريخ لقيت ... يااااااااااااه فات شهر على اخر مرة كتبت ...
.
كتير ... حتى لو محدش بيخش غير اصحابي ... حتى لو مفيش حد بيدخل غيري ...
.
كتير عليا انا ...
.
بس انا اللي اخترت دا ... حسيت بصراحه ان هنا مكان ليا فيه ... مكان ممكن اقول انه بتاعي ...
.
مردتش اجي اكتب عشان اكتب ... لأ ...
.
أنا كتب لما حسيت اني واحشني اني اكتب ... لما حسيت اني ناقصني حتة ممكن ملاقيهاش غير هنا ...
.
وحشتني نفسي ... وحشني صحابي ... وحشني حضن صغير بس على قدي ..!
.
وحشتني نفسي ...
.
حاجات كتير اوي نفسي اتكلم عليها ... واشوفها ودا الجديد ...!
.
وحاجات يهمني اني احاول انساها ... رغم علمي اني مبنسهاش !
.
انا مش هاقول غير اللي قلته دا بس ..
.
بس هعبر عن الشهر اللي فات دا بأكتر من طريقه ... حتى لنفسي ...
.
انا رجعت ... وانا ان شاء الله اقوى واحسن ...
.
اسمع دي !
.

0 التعليقات:

About this blog

مدونتي هي صوتي ... هي منبري .. هي أنا !

صندوق الموسيقى


MusicPlaylist

ما برميش زباله في الشارع

Facebook Badge

من أحب أن أتابعهم !

لو بتدور على حاجه ... دور هنا :)