Moro وبس !

عفوا ... سأعيش


يا زماني يا زماني




اضحكلي اياك تنساني




يا زماني فى الغربة ونسيت عنواني




يا زماني على فين احزاني




يا زماني على فين وخداني




و زماني نداني وفرشلي اماني




نساني مكاني ونسيت خلاني




الحلم الوردي مش طايلاه يدي




وصبحت انا وحدي




يا زماني اضحكلي اياك تنساني




يا زماني فى الغربة ونسيت عنواني




يا زماني على فين احزاني




يا زماني على فين وخداني




وزماني ليالي فى بحور وخداني




وفى موجها العالي وحدي سيباني




يازماني واخدني




على فين اوعدني انك تريحني




يا زماني اضحكلي اياك تنساني




يا زماني فى الغربة ونسيت عنواني




يا زماني على فين احزاني




يا زماني على فين وخداني

1 التعليقات:

! ! ! ! 1 ديسمبر 2008 في 4:16 م  

هو أنا بعلق عشان أتأكد من حاجه واحده

اللي في البوست ده صورتك أنت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) لأ..... بجد تحفه

هو أنا مش متأكد
أنا مش عارف بقا

About this blog

مدونتي هي صوتي ... هي منبري .. هي أنا !

صندوق الموسيقى


MusicPlaylist

ما برميش زباله في الشارع

Facebook Badge

من أحب أن أتابعهم !

لو بتدور على حاجه ... دور هنا :)