Moro وبس !

عفوا ... سأعيش

دوامة الافكار !

تتدافع الأفكار بقوة ... تدفع بعضها البعض ...

أراهم يمسكون سويا أيديهم في أيدي بعض ...

ويسيروا ... بل ينطلقوا مسرعين سويا ...

في دوائر متداخله ... مكونة عدة دوائر داخل بعضها ... وتدور في اتجاهات مختلفه ....

و فجأة ... تتوقف احداهم ... وتظهر رافعة شعار التغيير ...

قائلة لم لا نتوقف كلنا ونتعرف على بعضنا البعض ؟؟؟

تعرف كل فكرة نفسها ... فقط تقول اسمها ...

دون الافصاح عن اتجاهها ما اذا كانت مؤثرة مني أو الى ...

فأوافقها ...

فيبدأوا واحدة تلو الأخرى .....

http://www.khayma.com/mes26aad/tipc63/21.jpg
حب

احساس

عمرو

لوحده

متضايق

ساكت

حزين

خايف

طاير

دماغي

شكلي

جلابية

بنطلون

شعري

بحبه

بخاف

علاقتي بربنا

الصلاة

هدوء

أفكار

حرب

السنة اللي فاتت

بس أحسن كتير

فرحان

خالد

مصطفى

خالد

بحبه

فيروز

هدوء

هدوء

بحبها

مرتاح

اسكندرية


سحور

البلكونه

بليل

شيبسي

الشقة


ابراهيم

الفئران

لوحدي

مبسوط

طاير


موبايل

قرآن

الصبح

سان ستيفانو

الترام

الفطار

ستانلي

البحر

اسكندرية


بحبها

البحر

لوحدي

mp3

منير


سموحة

حفلة

يمكن

****

27

cd

videos

فجأة

أنا مفيش زيي

هتعرفوا

بحاول أفرح


معاذ

شغل

مفيش ****

****

هروب

فين ؟

لربنا

أنا أقدر

فيكتوريا

قبل السحور

يا زماني اضحكلي اياك تنساني


لوحدي

بقيت أحسن

هنا

الورد

أحمر

أمي

ورد

أختي


الورد

أتوبيس

فرحان

رمضان

عمرو سمير


ابراهيم

السنيطي

فرحان بيهم

لسة فرحان

قطر6

راجع اسكندرية

حبوب

البحر

تسعة ونص


عمرو سمير

الشقة

صلاة الجمعه

مبسوط

أول ما الأغنية تخلص هوقف


أنا بحب الأغنية دي أوي

هتخلص

خلصت

moro_wbs

http://3.bp.blogspot.com/_7GF2kkMcTKc/R_QxwXqPvWI/AAAAAAAAMFM/CNVTSUozerc/s400/labyrinth.jpg
---------------------------------------

توضيح : ما كتبته ما هو الا دائرة من دوائر الافكار داخل رأسي .. وكتبته بترتيب ظهور الأفكار في رأسي دون وضع أي اعتبارات لأن التفكير في الرأس ليس له اعتبارات ....

لذا هذا ما هو الا مجرد دوامة أفكار على ورق ... كتبت في المدونة ...

و الرمز **** ما هو الا لشيء لا أحب ذكرة أو شخص لا أحب ذكرة أو لا يصح ذكره من الاساس ...

وما كتبته هو تفريغ شعوري هام جدا بالنسبة لي ... لأنه يعبر عن أفكاري ... و أفكاري هي أهم ما امتلك ....

و أنا أحتاج هذا :)

4 التعليقات:

! ! ! ! 5 سبتمبر 2009 في 1:35 م  

أنا هنا :) ؟؟

على فكره أنا نويت أقلدك في اللي أنت عملته ده ... لأني بجد محتاجه

ميرسي يا مورو :)

kmt 7 سبتمبر 2009 في 1:35 ص  

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

جميل
فكرة عبقرية بجد
:)

تحياتي
الى اللقاء

moro_wbs 7 سبتمبر 2009 في 2:03 م  

مصطفى بيه علام

انت علطول هنا ... بس دورك مجاش في الدوامة دي :)

انا حاططها يا علام اصلا عشان انشر الفكرة ... لأنها جميلة فعلا ...

نورت يا باشمهندس :)

moro_wbs 7 سبتمبر 2009 في 2:05 م  

kmt

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ...

الحمد لله .. ان الفكرة كويسه .. ويارب تفيدك لو طبقتيها ان شاء الله ..

الى اللقاء ..

About this blog

مدونتي هي صوتي ... هي منبري .. هي أنا !

صندوق الموسيقى


MusicPlaylist

ما برميش زباله في الشارع

Facebook Badge

من أحب أن أتابعهم !

لو بتدور على حاجه ... دور هنا :)