Moro وبس !

عفوا ... سأعيش

هو معي ؟!

أجده معي أينما كنت ... حولي دائما ...

يتكلم معي ... أواجهه احيانا ... و أصاحبه أحيانا أخرى ...

لكنه في كل الأحوال موجود معي !

فقالوا لي ... احترس !

انه غير موجود بالأصل !

أنا أعرف أنه غير موجود رغم احساسي بوجوده !

احساس يزداد وينقص لكنه لا يختفي ...

فحذروني بقوة أكثر ... انه أنت و أنت هو .... فلا تعبث بهذه الأفكار .... لأن رأسك قد تودي بك الى مالا يحمد عقباه ...

وكلامهم صحيح ...

فهو غير موجود !

ولن أتابع تكملة ما كتبت !

أنا واحد فقط ... وكأن القضايا التي أهتم بها و أعالجها قد انتهت لأصنع نفسي مشكلة أخرى ...!

هي مجرد صفصطه فكريه !

!

http://www.biojobblog.com/OhMyGosh(3).jpg


3 التعليقات:

۩۝۩ Dr. Flavio ۩۝۩ 9 سبتمبر 2009 في 2:23 ص  

بص يا مورو
انا شايف انك قيدت نفسك وتفكيرك بسبب الكلام أو خوفك من الكلام

صدقني الصراحه مع نفسك أفضل كثيرا

لو انت شايف انه غير موجود ولكن حاسس بوجوده .. يبقى هيتوجد في يوم من الأيام شئت أم أبيت

وعموما انا منتظر اقراه كامل زي ما وعدتني

moro_wbs 9 سبتمبر 2009 في 4:11 ص  

انا حسيت اني بكون مشكله جديده ..

وانا متضايقتش من القصة دي خالص ...

فيمكن اثارتها تعمل فيلم جديد انا في غنى عنه ...

لكن دا ميمنعش اني انشر الجزء دا ..

واحتفظ بالباقي ...

ويمكن الباقي انا دخلت في قصة موازيه 1... يعني مكملتش كل كلامي في الموضوع دا ...

بس آثرت السكوت ..

عموما نورت يا باشمهندس ... وعلى وعدنا ... :)

۩۝۩ Dr. Flavio ۩۝۩ 10 سبتمبر 2009 في 2:57 ص  

هو انت ليه بتقول لي يا باشمهندس مع إني مش بقول لك يا دكتور

ما تشيل الألقاب يا عمونا
ههههههههههههههههههههههههههههههه

مورو .. مش تبقى زي التمثال اللي لا يدري الكلام .. اتكلم واملا الدنيا بصوتك

وعلى وعدنا (:

About this blog

مدونتي هي صوتي ... هي منبري .. هي أنا !

صندوق الموسيقى


MusicPlaylist

ما برميش زباله في الشارع

Facebook Badge

من أحب أن أتابعهم !

لو بتدور على حاجه ... دور هنا :)