Moro وبس !

عفوا ... سأعيش

العودة للمكان الذي احبه !

كلام كتير ... وسط أفكار كتير ..

خوف على فرحة ..

فرحة كبيرة محركاني ....

مش مصدق ... ومش مستوعب لسه ...

كان نفسي ناس كتير تبقى معايا ...

لكن اللي حصل بقى ... خير ...

أنا مسافر اسكندرية ...


Alexandria - Egypt by *sebastien.mamy*.

6 التعليقات:

vepoo 16 أبريل 2009 في 5:52 م  

عااااااااااااااااااااااااااااااا
عاوز اروح اسكندرية !!!!!!
معلش يا مورو والله غصب عني ... لما اشوفك فهمك ...

إنسان || Human 19 أبريل 2009 في 10:21 ص  

تروح بالسلامة وتيجي بالسلامة ياعمور
وسلملي على البحر

moro_wbs 22 أبريل 2009 في 11:32 م  

vepoo

انا كان نفسي تبقى معايا ...

المرة دي مختلفة ..

moro_wbs 22 أبريل 2009 في 11:32 م  

Hu-man

الله يسلمك ... والبحر بيسلم عليك .. :)

غير معرف 23 أبريل 2009 في 4:14 ص  

يارب تكون مختلفة
وجميلة
ومفرحة
بلا اى مفاجات ضارة كما حدث لى
:)

شيماءسمير

moro_wbs 23 أبريل 2009 في 3:49 م  

شيماء سمير ...

الحمد لله كانت جميلة ومفاجئاتها كانت حلوة الحمد لله ..

About this blog

مدونتي هي صوتي ... هي منبري .. هي أنا !

صندوق الموسيقى


MusicPlaylist

ما برميش زباله في الشارع

Facebook Badge

من أحب أن أتابعهم !

لو بتدور على حاجه ... دور هنا :)