Moro وبس !

عفوا ... سأعيش

اية دا .. مبسووووووط !

أنا مبسوط جدا ...



فرحان ... لعبت وانبسطت وجريت ....



هييييييييييييييه ....



أنا فرحان بجد ...



ليا رأيي زي ما هو بس انا اللي مكنتش بشغلة ....



رأيي لسة بيحترم عند الناس ...



أنا مبسوط ونفسي كل الناس تبقى مباسيط ...



ابسطهملي يا هاني ...



:)



8 التعليقات:

شق القمر 24 أبريل 2009 في 10:44 ص  

هى ألكس بتبسط كده :D
صباح الخير ياباشمهندس
يارب دايما مبسوط
وعن قريب تطير
:)

moro_wbs 24 أبريل 2009 في 2:20 م  

ألكس بتبسط اكتر من كدا معايا انا بالذات ...

ويارب كلكوا دايما مبسوطين زيي ...

الحمد لله ممكن اشوف نفسي طاير قريب اوي ان مكنتش طرت بالفعل ..

vepoo 24 أبريل 2009 في 10:48 م  

خد عندك واحد كمان مبسوط ....
واعمل بقى ليستة بالمباسيط بس علشان انتا مبسووط :)
ربنا يديم عليك انبساااطك ....

moro_wbs 24 أبريل 2009 في 10:56 م  

نعمل جروب عالفيس بوك بقى ...

جروب المباسيط ..

:)

طيار 24 أبريل 2009 في 11:52 م  

معاك واحد مبسوط كمان وصلحه

moro_wbs 27 أبريل 2009 في 12:20 ص  

طيار

بسطتنا يا باشا .. ونورت امدونة ..

vepoo 27 أبريل 2009 في 4:14 ص  

فكرتني بجروب قديم كان اسمه على نفس الوزن كدة
:):)

moro_wbs 27 أبريل 2009 في 3:35 م  

مش عارف مش مرتاح لردك يا فيبو ,,

:)

عموما جروب المباسيط بتاعنا اللي لسة متعملش ... مختلف ..

نحن نختلف عن الآخرين ..

About this blog

مدونتي هي صوتي ... هي منبري .. هي أنا !

صندوق الموسيقى


MusicPlaylist

ما برميش زباله في الشارع

Facebook Badge

من أحب أن أتابعهم !

لو بتدور على حاجه ... دور هنا :)