Moro وبس !

عفوا ... سأعيش

نفسي ... !


نفسي أطير ...


5 التعليقات:

! ! ! ! 23 أبريل 2009 في 7:30 م  

:)
التعليق الأول أهو

! ! ! ! 23 أبريل 2009 في 7:31 م  

التعليق التاني بقا
أولا : الصوره دي جميله أوي مش عارف مين اللي صورهالك
بجد فناااااااااااااااااان D:

ثانيا بقا : أنا كمان نفسي أطير :)
ابقا خدني معاك

moro_wbs 24 أبريل 2009 في 4:44 ص  

دا انت بتصدق اهو ...

ماشي يا عم ...

نورت يا باشا ....

بس الصورة متصورة عاديةة يعني ..

المهم اللي بيتصور :)))


فنان يا واد يا علام بس مش واخد حقه ... ومش مدي لنفسة حقه ...

vepoo 24 أبريل 2009 في 10:45 م  

طبعا المهم اللي بيتصور .....
او صاحب الكاميرا اللي بتصور ... مهم برضه :)
طير يا واد ... تعالى نطير سوا ...

moro_wbs 27 أبريل 2009 في 12:20 ص  

vepoo

حبيبي يا ابو عمرو ..

مستني طيرانك معايا ...

الطيران معنا مختلف :)

About this blog

مدونتي هي صوتي ... هي منبري .. هي أنا !

صندوق الموسيقى


MusicPlaylist

ما برميش زباله في الشارع

Facebook Badge

من أحب أن أتابعهم !

لو بتدور على حاجه ... دور هنا :)