Moro وبس !

عفوا ... سأعيش

كان يوما رائعا ...

فمن العسير أن يوصف وصفا آخر غير هذا ..

قلما تبتسم وتضحك وتبكي وتستمتع في نفس الوقت ...

قلما تجد جو من الاحترام ..

مغلفا باحاسيس معبرة في مكان واحد ..


انا اسعدني انني تواجدت في هذا المكان ...

ملتقى الشعراء بكلية الطب .. جامعة طنطا ..

فانا استمتعت وضحكت وبكيت وابتسمت وتشجعت ..

وكأن لي بطارية قد تم ملأها وشحنها بالتواجد هناك ..

اسعدني رغبة الجميع في انجاح اليوم ...

انا سعيد بالتواجد معهم ..

واتمنى تكرار هذا اليوم مع تلك الصحبة كثيرا ..

8 التعليقات:

! ! ! ! 4 مارس 2009 في 2:21 م  

ميرسي كتير يا مورو
أولا على حضورك ...
ثانيا على استمتاعك باليوم...
ثالثا .. عالصوره اللي لسه مشفتهاش
:-P
بجد أسعدني وجودك معانا اليوم ده
:)

شق القمر 4 مارس 2009 في 2:22 م  

أسعدنا تواجدك باشمهندس
وأسعدنا تواجد الكثيرين والاهتمام
وعن نفسى اقدر اقول ان كل مرة بنتحسن عن اللى قبلها
ربنا ييسر ونقدر نقدم اكثر من ملتقى
ويمتلك الملتقى شهرته وتواجده فى الطب
تسلم عالمجهود مورو
عارفين انك تعبت كتير وخاصة انك ظلت واقف طول وقت الملتقى
شكرا جزيلا :)

ِِAdem El-Mahdy 4 مارس 2009 في 10:20 م  

عموور

بجد انت شخصية جميلة جداا جداا

و ربنا يكرمك و يرزقك الاخلاص فى العمل يارب

وبس

moro_wbs 4 مارس 2009 في 11:30 م  

الاستاذ الدكتور مصطفى علام مرة واحده ..

كتير عليا .. :)

ربنا يخليك يا حبي ..

وانا اسعد بوجودي معاكم ..

moro_wbs 4 مارس 2009 في 11:31 م  

شق القمر ..

ربنا يكرمك .. وان شاء الله كل مرة احسن من اللي قبلها ...

moro_wbs 4 مارس 2009 في 11:32 م  

الباشمهندس احمد باشا بيرد في المدونه ... دا ايه النور دا كله ..

ربنا يخليك يا احمد .. ودي شهاده انا اعتز بها جدا ..

نورت ..

أحمد سعيد بسيوني 11 مارس 2009 في 7:33 م  

نورتنا ونورت الملتقى

moro_wbs 12 مارس 2009 في 12:41 ص  

احمد سعيد البسيوني

ربنا يكرمك .. الملتقى كان منور بيكم انتم بجد ..

نورت البلوج :)

About this blog

مدونتي هي صوتي ... هي منبري .. هي أنا !

صندوق الموسيقى


MusicPlaylist

ما برميش زباله في الشارع

Facebook Badge

من أحب أن أتابعهم !

لو بتدور على حاجه ... دور هنا :)