Moro وبس !

عفوا ... سأعيش

بحب الدنيا لما ..

لما اشوف اصحابي اقصد اخواتي ونضحك من قلبنا اوي ...

لما احس اني فرقت في حياة انسان ...

لما اشوف حاجه عملتها تحسسني اني محترم ...

لما اصور صورة حلوة ... واعد اتنطط زي المجانين في الشارع في اسكندرية عشان اجيب لقطه معينه !

لما الدنيا تمطر فأحس بالدفا ... مش فاهم ايه الرابط بس انا بحس بكدا ...

لما العب مع ولاد صغيرين واشتغلهم ويصدقوا ويضحكوا بجد من قلوبهم ...

لما اكون سبب في سعادة من حولي ...

لما احس ان الناس بتحبني لشخصي بشكلي بكلامي بارائي بسلطاتي بكل حاجه !!

لما حس ان ليا بلوج صغنونه بتاعتي اكتب فيها وقت لما اعوز اللي انا عاوزه ...

لما اقرا حاجه حلوة واتشد فيها ...

لما اكتب البوست دا !

الفكرة مأخوذه من مدونة مع نفسي ( كتاب اما هذه فرقصتي أنا )

2 التعليقات:

vepoo 10 مارس 2009 في 10:27 م  

ابتسامة كبيرة اترسمت على وشي لما قريت الكلام ده ....
حب الدنيا ... لانك خلتني فرحان ... وانا محتاج ده ..
:)

moro_wbs 11 مارس 2009 في 7:22 م  

vepoo

الحمد لله على ابتسامتك وسعادتك الدائمة باذن الله ...

About this blog

مدونتي هي صوتي ... هي منبري .. هي أنا !

صندوق الموسيقى


MusicPlaylist

ما برميش زباله في الشارع

Facebook Badge

من أحب أن أتابعهم !

لو بتدور على حاجه ... دور هنا :)