Moro وبس !

عفوا ... سأعيش

أنا مين ؟؟؟!

ببساطه ..

فجأة لقيت نفسي فاقد لحاجات كتير فيا ...

عارف لما تلاقي نفسك فجأة شغال كدا وخلاص .. الموجود يسد ..


فين أنا ؟؟؟

لقيت ان انا في المرحلة الانتقاليه دي في حاجات كتير من معدتش بعملها ...

فببساطه قربت انساها ؟؟

فاللي يعرف عني حاجه كويسه ولقاني معدتش بعملها ياريت يقولي عليها ..

لأني عايز ارجع أنا ...

8 التعليقات:

غير معرف 17 مارس 2009 في 4:28 م  

عارف يا واد يا عمرو ..

انت اكتر حاجه حلوة فيك هي الاحساس ..

بتعرف تحس .. وبتعرف تشوف اللي قدامك محتاج ايه وتديهوله..

ينبوع حنان ..

دماغك شغاله جدا .. مش عارف دي حاجه حلوة ولا .. بس انت على بعضك كدا .. حلو ..

زي ما انت ..

وبجد شفتك فرقت في حياة ناس كتير .. واولهم نفسك ..

انت بتقدر تغير في الناس حاجات بتفرق معاهم طول عمرهم ..

انت كويس على فكرة ..

وانا بحبك على فكرة ..

ولو عايز تعرفني .. انا واحد بيحبك اوي .. وبس !

غير معرف 17 مارس 2009 في 4:41 م  

التعليق الأولانى دا بصراحة
خلانى مش عارف أقول ايه
شكله حد فاهمك أوى يا مورو
وبيحبك أوى
وفاهمك أوى أوى أوى
من مكانى هذا أتوجه بخالص الشكر والتقدير إلى صاحب التعليق وطبعا قبليه صاحب المدونة اللى بحبه أوى
لأنى حد من الناس اللى فرق معاهم
يمكن من غير ما يحس خالص
وعارف انه بيحبنى زى ماأنا بحبه
معلش هاقتبس منه كلمه للرد عيه
"هناك أناس ينحتون فى اعماقنا مشاعر رائعة و يخلدون فينا ذكرى لا تمحى، لنا الشرف بحبهم و لنا الفخر بصحبتهم ، فليبارك الله فيهم و ليحفظهم"
أمين
أحبك فى الله

شق القمر 17 مارس 2009 في 8:04 م  

ازيك يا باشمهندس
الأكيد انى معرفش عن حضرتك حاجة غير تعريف واحد نادرا ما بلاقيه ومش لقيته الا فى مدونتك
وفى اختياراتك لموسيقاك وأغانيك
اللى المرة دى بجد ....... وصفهم عالى عالى ما شاء الله
ولى سؤال .. هو مين اللى بيغنى؟؟
طبعا باقى تعريفك هو " إنســـان "
فشكرا جزيلا لك

! ! ! ! 18 مارس 2009 في 12:22 ص  

فاكر يا واد يا مورو من زمان ..

هو مش من زمان أوي يعني

بس هو يعني من زمان شويه كده D:

ما علينا

المهم يعني

في أول فترة تعارفي عليك

شفت فيك شخص مميز جدا ..

كانت فيك حاجه غير كل الناس ..

كنت بتقعد كده في وسط القعده .. و

تطلع ورقه كده جامده.. و تقعد تتكلم

عجبني فيك أنك بتعرف تتكلم و تعبر عن

نفسك

أيونننننننننننننننن .. هي دي

بتعرف تعبر عن نفسك كويس

تعبر عن احساسك

طريقتك و أنت لاممنا

و احنا بنسمعك

بجد تحفه

جميله فعلا

وبس كده

وانا بحبك اوي انا كمان على فكره يعني
:)

moro_wbs 18 مارس 2009 في 1:04 ص  

اللي مرداش يعرف نفسه 1

وانا كمان بحبك على فكرة !
وبس !

moro_wbs 18 مارس 2009 في 1:07 ص  

اللي مرداش يعرف نفسه 2 ( اللي هو ابراهيم )

جزاك الله خيرا .. وطالما تمنيت ان اكون ممن ينطبق عليهم هذا القول ..

"هناك أناس ينحتون فى اعماقنا مشاعر رائعة و يخلدون فينا ذكرى لا تمحى، لنا الشرف بحبهم و لنا الفخر بصحبتهم ، فليبارك الله فيهم و ليحفظهم"

بجد جزاك الله خيرا ...

وفي كلمة قريتها وحسيتها اوي معاك ..

هي " شكرا كونك دائما جاهزا لمساعدتي"

ويارب اكون قدرت اوفي اللي انت عملته معايا ..

moro_wbs 18 مارس 2009 في 1:09 ص  

شق القمر

اللي بيغني دا اسمه حمزة نمرة ..

وانا يكفيني فخرا الصراحه هذا اللقب الذي اتمنى ان اكون استحقه ..

انسان ..

شكرا جزيلا على الرد والمتابعه ..

moro_wbs 18 مارس 2009 في 1:13 ص  

!!!! ( اللي هو مصطفي بيه علام )

انت من الشخصيات اللي بحبها جدا ..

وانا عارف اني هطلع منك بحاجه حلوة D:

اعبر عن نفسي ... معاك حق ...
ومحتاج افتكر ابو ورقة جامده دا ...

وانا كمان بحبك اوي ...

About this blog

مدونتي هي صوتي ... هي منبري .. هي أنا !

صندوق الموسيقى


MusicPlaylist

ما برميش زباله في الشارع

Facebook Badge

من أحب أن أتابعهم !

لو بتدور على حاجه ... دور هنا :)