Moro وبس !

عفوا ... سأعيش

ماسك في نفسي !




ماسك في نفسي بايدي وسناني ...


ماسك في نفسي اوي ... خايف اقع ...

فرحان ...

وبخلي فرحتي تشدني لقدام ...


ماسك في نفسي ...

ماسك في نفسي بمعنى ماسك في نفسي ...

بشدها وبتشدني ... بحبها وبتحبني ...

وكأني باكتشف نفسي لاول مرة ...

وبقول علية جامد الواد دا ...

كويس ييجي منه ...

كل لما افكر ارجع احس بفرحتي بنفسي دلوقتي ...

وهو دا اللي يشدني لقدام ...

وكأن بقى اللي امتلكه كله اليوم وبس ..


الشوية اللي ماسك فيهم نفسي دول ...

انا عايز ابقى كو
يس ... تاركا كل شيء ...

واي شيء يقال ...


بجد ..

انا المرة دي عاوز ابقى كويس ..


وبعد الكلام دا برده هبقى كويس باذن الله ...

لان انا عاوز ابقى كويس ...

انا كويس وماسك في نفسي ...

وبشدها لقدام ...


9 التعليقات:

Unknown 28 مارس 2009 في 6:04 ص  

بأذن الله تبقى كويس
وكمان تفضل كويس
قول يارب من قلبك
وهو سبحانه وتعالى
لا يرد دعوة من
دعاه بأخلاص
ومن قلبه.
دعواتى لك.

Unknown 28 مارس 2009 في 6:05 ص  

و
و
و
و
و
وتانى تعليق كمان
ربنا يوفقك .

شق القمر 28 مارس 2009 في 11:01 ص  

لا اختلاف ابدا على اختيارات مورو فى صوره
مبدع وفنان وصاحب احساس عالى ما شاء الله
وياريتنى اقدر انا كمان اشد نفسى كده
بس خايفة تتمزع منى
او اشدها فتسبق كل الناس وتبقى مصيبة

moro_wbs 29 مارس 2009 في 10:33 م  

norahaty

اسعدني وجود من يقف بحانبي ليدعوا الله لي فهذا هو اشد ما احتاجه ...

ومن قلبي ادعوا الله ان اثبت ...

وبجد هي بالعافيه كدا ... من عند ربنا .. بجد الحمد لله ..

وجزاك الله خيرا على الدعاء والرد ...

moro_wbs 29 مارس 2009 في 10:36 م  

شق القمر

شكرا جزيلا على هذا الاطراء .. لكن صدقيني .. الشده دي جاية من عمق معاناه حقيقية ..

لكني ما زلت مصر ان المرة دي مختلفه وهفضل ماسك في نفسي ..

وانتي تقدري تعملي دا زي ما انتي عاوزة بالظبط .. بس لو انتي عاوزه دا .. من جوه اوي ..

شكرا جزيلا مرة اخرى على المتابعه ..

blue-wave 30 مارس 2009 في 6:39 م  

كويس انك تشدها لقدام
مش لورا

moro_wbs 30 مارس 2009 في 11:06 م  

blue-wave

يارب اقدر اشدها لقدام دايما ..

شكرا لمرورك ..

vepoo 30 مارس 2009 في 11:28 م  

يا عم انتا اصلا كويس ....
انتا تشد 10 معاك لقدام مش انتا وبس ...
صدق ....

moro_wbs 30 مارس 2009 في 11:36 م  

vepoo

يارب افضل كدا واقدر اشد اي حد لقدام مش نفسي وبس ..

نورتني ..

About this blog

مدونتي هي صوتي ... هي منبري .. هي أنا !

صندوق الموسيقى


MusicPlaylist

ما برميش زباله في الشارع

Facebook Badge

من أحب أن أتابعهم !

لو بتدور على حاجه ... دور هنا :)