Moro وبس !

عفوا ... سأعيش

خايف !

ساعات بحس ان انا خايف اوي ...

مش عارف من ايه ... بس بلاقي نفسي مش قادر افتح عينيا وعايز اهرب للامان ..

كنت فاكر ان دا وانا مسافر يمكن يكون منطقي ...

انما بقى مع تواجدي وسط مجموعه ...

بحس ان انا خايف اوي ... بدور عالامان ....

لما بلاقيه بهدى .. وقبل ما دا يحصل بحس وكأن الدنيا كلها بتجري ورايا ..

مش عارف ليه ...

سمعت اغنية الحياة وغنيتها لنفسي ...

بحس ساعات ان حاجات صغيرة اوي بتفرق معايا ...

يعني لو حد طبطب عليا وقالي متخافش ممكن يفرق معايا اوي اوي اوي في لحظة زي دي ..

ومعرفش ليه لما بخاف بفتكر ابويا ...

معرفش ليه ... يمكن كان عشان كنت هبقى ضامن جرعة حنان متدفقة في ثواني ...

ودا مش السبب ... لكن لما بيحصل بفتكره ....

ويمكن هداني اوي اني قاعد بسمع فيروز ...

في ليسته كنت عاملها من فترة ...

قد ايه هديت لما دا حصل ...

تتحرك انغام الموسيقى بداخلي ... وتقولي اهدى اهدى اهدى ....

خلاص امااااااااااان ... اطمن ......

حالة كدا معرفش ايه ...

انا اللي بيجي في دماغي بكتبه ...

من غير تفكير او فلتره ... او اي حاجه ..

حسيت اني عايز اقول الكلمتين دول اوي ...

وعلى رأي غادة عبد العال ... اللي ملوش اهل .. اهل المدونات اهله ...

الطير بيسافر وبيرجع ... الدنيا بتاخد وبتدي ... الليل لو طول هيعدي ...

الحياة ...

2 التعليقات:

شق القمر 23 مارس 2009 في 12:06 ص  

ماله الخوف اللى انتشر فينا اليومين دول
دا حنين ولا هروب
حيرة ولا ايه

بس فى الآخر

" ألا بذكر الله تطمئن القلوب "
:)

moro_wbs 24 مارس 2009 في 6:22 م  

شق القمر

والله ما عدت عارف ...

وفعلا ألا بذكر الله تطمئن القلوب ...

!!!!

About this blog

مدونتي هي صوتي ... هي منبري .. هي أنا !

صندوق الموسيقى


MusicPlaylist

ما برميش زباله في الشارع

Facebook Badge

من أحب أن أتابعهم !

لو بتدور على حاجه ... دور هنا :)